top of page
  • תמונת הסופר/תDavid Castelnuovo

על הפילאטיס:



שיעורי פילאטיס מכשירים מאפשרים מגוון רחב של תרגילים לחיזוק וייצוב הגוף.

אימון המותאם לצרכי המתאמן ומאפשר התקדמות ותשומת לב מירבית. התמקדות בשרירי היציבה, שרירי הבטן והגב. יצירת תנועה מלאה בעמוד השידרה, חיזוק השרירים סביב המפרקים ושיפור הגמישות.

פילאטיס זוהי שיטה המסייעת להשיג איזון גופני ומנטלי וזאת על ידי סדרות של תרגילים על מכשירים ייחודים, מאפשרת למתאמנים לפתח מודעות גופנית גבוהה, להשתקם מפציעות ואף למנוע פציעות עתידיות, היתרון הגדול הוא העבודה הפרטנית בקבוצות קטנות, לעומת שיעורים המוניים בפילאטיס מזרן. המכשירים מהווים סביבת אימון המאפשרת שינויים רבים בהתאם לצרכיי המתאמן.

במהלך השיעור מתמקדים בעקרונות הבסיסיים: נשימה יעילה, עבודת שכמות, מיקום צלעות, שחרור צוואר, מיקום האגן, וכן נרכשים כלים שיקומיים כיצד לשמור על הגב התחתון ולהוריד מתח מהבירכיים ומהצוואר. השיעורים מיועדים לאנשים הסובלים מפריצות דיסקים, סקוליוזיס, בעיות צוואר, מיגרנות, נערות בגיל ההתבגרות הרוצות לשמור על יציבתן ועוד... וכמובן לאלו הרוצים לשמור על גופם ולשמח את נפשם. העבודה מלווה במוסיקה נעימה המשרה אוירה של שלווה ורגיעה.

איפה :סטודיו בוטיק מקצועי, ביתי ונעים במרכז שכונת פסטורליה ובחריש, על שדר דרך ארץ

האימון בקבוצות קטנות, היחס אישי והאימון הוא קבוצתי מותאם לרמת המתאמן . כך תוכלו להשיג גם חיזוק, גם טיפול בבעיות נקודתיות ובכאבים, גם גמישות וגם חיטוב ועיצוב שרירי הגוף תוך עבודה נשימתית עמוקה ואיזון פנימי. ההרגשה הטובה תלך איתך לאורך היום כבר מהשיעור הראשון. פתוח גם בשישי, בואו נתאם לכם שיעור ניסיון!

השיעורים בסטודיו משלבים בתוכם את תרגילי המזרן של שיטת הפילאטיס (בתוספת של אביזרים כגון: גומיות אימון, גלילים, משקוליות, כדורי "אובר בול" ו- "פיטבול") ותרגול על המכשירים המיוחדים לשיטת הפילאטיס (ה"ריפורמר" ") המבוססים על התנגדות קפיצים ומאפשרים "רפרטואר" רב של תרגילים המתאימים לכל גיל ולכל מצב גופני. בצוות הסטודיו ומדריכות מוסמכים בשיטת הפילאטיס בעלי ניסיון הדרכה עשיר וכל אחד ואחת מביאים מניסיונם עניין רב וגיון אל השיעורים.

בסטודיו מתקיימים מגוון שיעורים: פילאטיס מזרן - בשילוב של אביזרים מהטובים שיש על מנת לאתגר את הגוף ברמות שונות. שיעורי המזרן הם אבן יסוד להתחיל עבודה מדוייקת ונכונה עם הגוף.

פילאטיס היא שיטה שהומצאה בשנות העשרים ע"י ג'וזף פילאטיס והיא מתמקדת בחיזוק שרירי הליבה והיציבה תוך כדי תנועתיות, קצב וזרימה המאפשרים מתיחה והארכה של שרירים אחרים ומכאן התפתחות שרירים מאוזנת. התרגילים מבוצעים במספר חזרות קצר, מתוך רצון לאפשר ריכוז שליטה ודיוק במהלך כל חזרה. אימון הפילאטיס מותאם לכל מתאמן בצורה הנכונה האופטימלית ביותר:  לנשים וגברים המעוניינים לחטב ולחזק את הגוף (בטן שטוחה, ירכיים חטובות וכד')  לנשים בהריון ואחרי לידה בשמירה על הכושר, חיזוק רצפת אגן וחזרה לגיזרה.  לספורטאים ורקדנים בשיפור ביצועים וחיזוק שרירים כדי להימנע מפציעות  לאוכלוסיה מבוגרת בשמירה על הכושר, חיזוק והנעת הגוף עם דגש על צפיפות עצם ושיווי משקל  לשיקום לאחר פציעות/ניתוחים


10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Kommentarer


bottom of page